tirsdag 16. februar 2010

You got a piece of me..

Ja, jeg sitter å hører på den sangen nå. Musikke er høy, og stemmen min er i bruk! Kan ikke akkurat si at jeg synger så veldig fint nå som jeg er forkjøla, men jeg skal ikke lagen en dårlig unnskyldning om at det er derfor den "vakkre" sangstemmen min er som den er.

Det er faktisk veldig gøy å jobbe i barnehagen på tronvik. Jeg er på småbarnsavdelingen, men tro meg: de er voldlige! Jaja, men det er jobb, og gøy! Trodde aldri det gikk ann til å få det gøy når man jobber. Selv om jeg ikke tjener penger så er det faktisk veldig gøy assa!

Etter jobb dro jeg en rask tur til Johanne før jeg dro hjem og spiste middag. Skal strax på trening. Så dette blir et kjapt innlegg.


På det bilde ser det ut som Kasper er helt sånn, veit ikke hvordan jeg skal forklare ;p
- Chrsitina
EDIT: sangen i overskriften er My Life Would Suck Without You - Kelly Clarkson

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar