onsdag 17. februar 2010

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobben og klokka er 16:24 når jeg skriver dette hvis dere lurte liksom. Jeg er ganske sliten etter dagen i dag. Det er faktisk litt slitsomt å jobbe i barnehage, og hvis du er som meg så blir du litt lei av å lese den samme bok 100 ganger på en dag, så den boka og en annen bok kan jeg nå utenatt. Men ungene er utrolig søte og jeg storkoser meg sammen med de.


Har ikke lyst til at arbeidsuka skal stoppe! Det er SÅ mye bedre å jobbe enn å gå på skolen. Skolen er kjedlig og helt det motsatte av en barnehage. Jaja, that's life!



Tenkte jeg kunne slenge ut et bilde av pcen min så dere få se hvordan den ser ut. Jeg har liksom ikke noe annet å slenge ut. Bilde er tatt akkurat nå faktisk. Men nå tenkte jeg at jeg skulle se på film.

Har du arbeidsuks nå og i såfall hvor jobber du?

- Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar